Proč VIF?

Jak je tomu všude ve světě, každý leader trhu dřív nebo později začne být napodobován a začne být inspirací pro malé a začínající značky, které zkopírují veškeré hlavní benefity, textace, technické parametry, prodejní aspekty nebo dokonce i design daného produktu. Značky, které v rámci výkonnostního marketingu parazitují na klíčových slovech dané značky. Praktiky, které mají za cíl jediné, přiživit se na cizím úspěchu, protože nejsou schopné nic sami vytvořit. I tak je tomu v případě značky VIF, která je inspirací pro mnoho lokálních brandů různých nadšenců. Ne nadarmo Oscar Wilde prohlásil, že "Napodobování je nejupřímnější formou lichocení, kterou může průměrnost prokázat velikosti."

Když jsme před 3 lety spustili značku VIF, jako první jsme zavedli doživotní záruku na obroučky, kterou má již v dnešní době téměř každý brand, který prodává brýle v Česku. Jako první jsme zavedli prodlouženou lhůtu 30 dnů na vrácení zboží. Jako první jsme zavedli dopravu ZDARMA na veškeré produkty.

Jsme moc rádi, že jsme inspirací pro další značky, ale především za to, že stavíme úplně nový trh. Trh, který je vstřícný k vám, koncovým zákazníkům. Stavíme trh, kde je zákazník na prvním místě a jeho spokojenost je klíčová. Za nás nemluví vykradené a hloupé fráze, za námi stojí čísla a desítky tisíc spokojených zákazníků, obrat více než 100 milionů korun, spolupráce s nadnárodními sportovními řetězci, stovky sponzoringů a dobročinných aktivit a sbírek, které pravidelně podporujeme a financujeme. Na Olympijských hrách v Paříží značka VIF měla 8 ambasadorů, jednoho také na Paralympiádě.

Společnost VIF je hlavním donorem v rámci projektu VIF Future Gen, což je inovativní inkubátor zaměřený na rozvoj mladých talentovaných sportovců ve věku 10–18 let, kteří vykazují vynikající výkony ve svých sportovních disciplínách a představují naději pro budoucnost českého sportu. Projekt si klade za cíl systematicky podporovat jejich sportovní růst a osobní rozvoj, a tím zajistit, aby jejich talent dosáhl maximálního potenciálu. Cílem VIF Future Gen je vychovat novou generaci úspěšných českých sportovců, kteří budou schopni konkurovat na světové úrovni, a vytvořit tak pevný základ pro budoucnost českého sportu. Tento program bude nejen o výkonnosti, ale i o výchově sportovců, kteří budou inspirací pro další generace a důležitými vzory ve společnosti.

Společnost VIF je také titulárním partnerem VIF Cycling Team, prvního čistě ženského profesionálního cyklistického týmu žen, který podporuje a rozvíjí talent českých závodnic a nabízí jim podmínky světové úrovně. Tento unikátní projekt můžete sledovat na Instagramu, Facebooku nebo třeba v aplikaci Strava.

Veškeré produkty VIF splňují nejpřísnější standarty bezpečnosti, které jsou v souladu s normou EN ISO 12312:1:2022, jejíž testování provádí renomovaná nadnárodní švýcarská společnost Société Générale de Surveillance SA (SGS).

Společnost VIF je nejlépe hodnocený prodejce slunečních brýlí na sport v tuzemsku na základě stovek recenzí na Google:

Společnost VIF získala zlatý certifikát Heuréka na základě tisíců recenzí se 100% spokojeností:

  Snímek obrazovky 2024-04-30 v 23.12.01

Brýle VIF One jsou nejlépe a nejčastěji hodnoceným produktem v rámci kategorie sportovních brýlí v České republice s hodnocením 94 % na základě téměr stovky ověřených hodnocení na Heuréka.cz:

Snímek obrazovky 2024-09-03 v 13.29.36 

Veškeré produkty VIF také naleznete na webu Decathlon, který si své obchodní partnery pečlivě vybírá:

Snímek obrazovky 2024-04-30 v 17.15.05

 

Nebo třeba v prodeji u evropského leadera trhu v rámci běžeckých speciálek TOP4Running:

Snímek obrazovky 2024-04-30 v 17.17.02

 Naše distribuční síť partnerských prodejen aktuálně čítá více než 20 prodejen, kde si brýle můžete fyzicky vyzkoušet a zakoupit.

Interaktivní mapu prodejen naleznete na blogu ZDE.

Nebo nás samozřejmě můžete sledovat na našem Instagramu s více než 26 000 sledujících: